Franciza Narcoffee Roasters: raportul primului an de activitate

Narcoffee Roasters, lanțul de cafenele de specialitate, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 3 milioane de lei în primul an de la lansarea oficială pe piață.

Franciza de cafenele Narcoffee Roasters este deținută de către doi clujeni: Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants și Dan Isai, fondatorul Salad Box.

Rezultatele obținute în primul an de activitate au fost generate de cele patru cafenele Narcoffee Roasters existente pe piața locală și internațională. Prima locație a fost inaugurată la începutul anului 2017, în centrul orașului Cluj-Napoca, urmată de a doua locație, amplasată în clădirea The Office, cu sediul în același oraș.

În vara anului trecut, cei doi antreprenori clujeni au investit în deschiderea celei de-a treia unități din rețeaua proiectului clujean și prima din Capitală, în incinta centrului comercial AFI Palace Cotroceni. În plus, tot anul trecut, Narcoffee Roasters a trecut granițele României, deschizând a patra locație din rețea și prima sa franciză la Praga, amplasată în centrul comercial Chodov.

Dintre cele patru locații inaugurate în primul an de activitate, prima cafenea, amplasată în centrul orașului Cluj-Napoca, a fost și cea mai populară și traficată în perioada de referință, conform datelor furnizate de companie.

Pentru extinderea rețelei de cafenele în Capitală și la Cluj, antreprenorii planificaseră să investească un buget 500.000 de euro pentru întreg proiectul. „În 2017, investițiile noastre au fost îndreptate, preponderent, către inaugurarea celor patru cafenele din rețea. Credem cu tărie că potențialul de extindere a rețelei este foarte mare, ca atare, în acest an dorim să continuăm extinderea pe plan local, în special în București, unde estimăm încă două puncte de lucru, dar și pe plan internațional, cu franciză Narcoffee în Cehia, Franța, Marea Britanie și SUA”, a declarat Dan Isai, cofondator Narcoffee Roasters.

Potrivit reprezentanților companiei, se observă o creștere a consumului de cafea de specialitate în rândul românilor, iar acest lucru se reflectă și în volumul de vânzări înregistrat de lanțul de cafenele clujean, care, în primul an de la lansare a vândut peste 150.000 de produse pe bază de cafea, cele mai populare produse fiind flat white, cappuccino și latte.

„2017 ne-a demonstrat că ne aflăm pe un drum ascendent în dezvoltarea afacerii, având în vedere consumul tot mai mare de cafea de specialitate în rândul românilor și nu numai. Pe baza acestor rezultate, dar și a planurilor pe care le avem pentru anul în curs, țintim creșterea cifrei de afaceri cu peste 100% în 2018”, a completat Marcelus Suciu, cofondator Narcoffee Roasters.

Pe termen mediu, Narcoffee Roasters vizează francizarea conceptului și în SUA. Materia primă este adusă din țări precum Costa Rica, Etiopia, Guatemala sau Columbia și atent pregătită sub supervizarea lui Marius Nica, campion național de latte art și în primii 10 profesioniști mondiali la cup tasting.

 Sursa: start-up.ro, Oana Cosman